intrebarile nuntii tale

Written by andrei. Posted in Uncategorised

Cu cat timp inainte de eveniment ar trebui sa incep sa ma pregatesc?

Pregatirile pentru nunta ta, te sfatuim sa le incepi cu minim un an inainte. Primul pas este sa fixezi data nuntii tinand cont de calendarul religios si alte detalii de care, din mtive personale, vrei sa tii cont. Poate vrei sa stabilesti ziua nuntii la o data anume importanta pentru voi (ziua in care v-ati cunoscut, ziua de nastere a ta sau a lui, etc).

Cu cat timp inainte sa rezerv restaurantul?

Cu cat mai mult timp inainte. Nu putini au fost cei care au fost nevoiti sa isi amane nunta din cauza ca nu au gasit o locatie care sa fie pe placul lor. Asa ca, din momentul in care ai luat decizia, primul drum trebuie sa il faci la restaurant. Ori, poate ar fi mai bine sa spunem primele drumuri fiindca este indicat sa vizitezi mai multe locatii, sa compari preturile, calitatea oferita, serviciile si sa te hotarasti care iti place mai mult! Acordati-va timp sa vizualizati o gama larga de restaurante inainte de a lua decizia finala. Rezerva asadar restaurantul cu minim 12 luni inante (cel mai bine chiar 18 luni ca sa dormi linistita!) Inainte de a incepe cautarile stabiliti de comun acord care este tema nuntii, cat de complex va fi evenimentul si cat de mare (aici ma refer la numarul de invitati).

Ganditi-va din timp la numarul maxim de invitati pe care sa mizati. Nimanui nu-i place sa stea inghesuit si sa nu aiba loc pentru dans asa cum o sala care practic poate cuprinde un numar de 400 de invitati, va arata saracacioasa si trista cu doar 5 mese de nunta, cu maxim 50 de invitati.

Totodata, daca va hotarati ca nunta voastra sa cuprinda mai multe momente speciale de genul: dansatori profesionisti sau o formatie mare care necesita scena si lumini, asigurati-va ca va fi sufiecient spatiu unde artistii sa isi poata manifesta in voie momentul artsitic.

Pe langa toate aceste lucruri importante, restaurantul trebuie sa fie curat, estetic, cu o servire excelenta, si cu un meniu de nunta compus din preparate proaspete, gustoase si armonios asezate in farfurie.

Cu cat timp inainte sa rezerv formatia?

Concomitent rezervarii restaurantului ar trebui sa rezervi si serviciile unei formatii de muzica. Trebuie sa stii ca o formatie buna e si cautata si pt acest motiv ar fi un motiv suplimentar de liniste pt tine daca ai avea un contract de prestari servicii semnat cu respectiva formatie.

Cu cat timp inainte trebuie sa discut cu preotul pentru cununia religioasa?

Cu aproximativ 6 luni inainte se face programarea la biserica. Incearca sa alegi o biserica oarecum in apropierea restaurantului daca vrei sa pleci de la biserica direct la restaurant cu invitatii.

Cum sa programez cununia de la biserica si petrecerea de la restaurant?

Cununia religioasa dureaza intre 30 si 90 de minute. Deci ai de ales: fie fixezi petrecerea la un interval de 2 ore fata de cununia religioasa si pleci apoi direct catre restaurant, fie lasi un interval mai mare in care invitatii au timp sa mearga pana acasa, iar tu iti poti trage sufletul linistita, poti face poze cu mirele, familia si nasii, iar apoi poti fi sigura ca ajungi inaintea tuturor la restaurant pentru a-i primi.

Cum procedez cu decoratiunile?

Cu aproximativ 2 luni inainte de nunta, dupa ce ai hotarat locatia, poti negocia cu o agentie specializata in decoratiuni. Ei iti vor prezenta mai multe variante de aranjare iar tu iti poti alege. Daca au mai decorat restaurantul pe care l-ai ales tu si pentru alte nunti poti avea norocul sa iti arate fotografii si sa poti spune exact ce vrei. Exista desigur si varianta sa-ti decorezi singura sala pentru nunta.

Cu cat timp inainte se trimit invitatiile?

Invitatiile se trimit cu aproximativ 1-2 luni inainte de evenimentul propriu-zis, insa este bine sa fii prevazatoare si sa le comanzi cu cel putin 3 luni inainte. Nu se stie niciodata de unde sare ghinionul, prin urmare ia in calcul orice problema neprevazuta si rezerva-ti din start timp pentru a o rezolva. Daca totul merge cum a fost planificat, atunci vei avea mai mult timp pentru a le trimite!

Cand stabilesc meniul de nunta?

Invitatii “judeca” o nunta reusita dupa aspecte precum: meniu, bautura, servire, ambianta si muzica. Si cum nunta se face cu oameni apropiati, ni se pare logic sa ii tratam asa cum se cuvine. Ceea ce se traduce in alegerea unei meniu bogat, variat si desigur, delicios.De multe ori, datorita emotiilor si a “alergaturii” din timpul nuntii, mirii sunt nevoiti sa sara peste felurile pregatite.

Totusi, nu trebuie sa exagerati cu grija fata de preferintele culinare ale invitatiilor vostri, insa trebuie sa tineti cont de urmatoarele lucruri:

- aperitivul este foarte important. Toata lumea este infometata cand ajunge la restaurant, de aceea acesta trebuie sa fie variat si imbelsugat, deloc saracacios.

- restul felurilor principale trebuie sa fie un mix care sa satisfaca pe toata lumea: peste, carne de porc si pui si garniturile aferente. Indiferent unde este nunta organizata sarmalele sunt bine-venite.

Meniul se stabileste cu 1-2 saptamani inainte de eveniment.

intrebari pentru formatia de muzica

Written by andrei. Posted in Uncategorised

Disponibilitate formatie nunta

Sunteti disponibili pe data de... ?
Ati mai cantat la restaurantul X ?

[E foarte important ca formatia contractata sa isi regleze inainte macar cu cateva ore sistemul de sunet pt a corespunde nevoilor (din punct de vedere al sunetului )salii restaurantului in care dvs veti sarbatori evenimentul .E posibil ca in cazul in care aceste reglaje nu se fac din timp, sistemul de sunet al formatiei sa nu mai poata fi reglat corespunzator pana la inceperea evenimentului iar acest lucru va crea un disconfort pt toata lumea.Un sunet nereglat (fie bas puternic,fie inalte duse spre limita superioara,fie un  efect neatenuat de Hall, etc )deranjeaza enorm!]

Istoric formatie nunta

De cat timp sunteti in aceasta industrie?

Portofoliu

Putem sa vedem o inregistrare cu formatia de la o nunta?
Va putem vedea canta live la o nunta inainte de nunta noastra?
Sunteti specilizati pe un anumit stil de muzica?

Preturi formatie nunta

Cum se calculeaza costul pentru cantare?
Vom fi taxati in plus, daca se depaseste ora stabilita?
Cate ore de muzica live si cate de ore de muzica ambientala include pachetul de nunta?

Alte intrebari

Cand ajungeti la nunta, cat timp va trebuie sa va pregatiti si cand puteti incepe sa cantati?
Puteti sa stabilim lista cu melodiile pe care vreti sa le cantati?
Putem sa cerem anumite melodii?
De cate pauze aveti nevoie?
Aveti si sistem de iluminare?
Ne puteti pune la dispozitie si muzica din timpul pauzelor?
Cum faceti ca multimea sa vina la dans?
Cantati melodii la cererea invitatilor?


Care este politica de anulare a rezervarii?

Sunteti de acord sa semnati un contract de prestari servicii?

intrebari pentru fotograf & cameraman

Written by andrei. Posted in Uncategorised

Intotdeauna o sa aveti un sentiment de bucurie cand va aruncati privirea pe niste fotografii minuntate rezultate dintr-un eveniment reusit.

Ganditi-va cum va veti simti in momentul cand veti vizualiza fotografii reusite cu voi insiva. Sentimentul este inzecit. Nu faceti rabat de calitate la acest serviciu! Sunt fotografi care surprind cel mai fericit moment al vietii voastre, de aceea trebuie sa fie cel putin formidabile. Albumul de nunta il veti rasfoi pana la adanci batraneti. Suntem siguri ca va doriti sa fiti mandrii de el. Va asigur ca un pret foarte mic nu va poate garanta calitatea pe care o doriti. Va spun asta pentru ca experienta ne-a aratat ca fotografierea unui eveniment este un serviciu complex si de calitate. Aici ne referim in special la contractarea unui fotograf profesionist si procesarea fotografiilor.Trebuie sa aveti in vedere si albumul de nunta.

Alaturi de serviciile fotografice ,la un nivel ridicat de importanta este si serviciul de filmare. La fel ca si albumul, un montaj de nunta va fi vizualizat de mii de ori pe parcursul vietii voastre. Cameramanul trebuie sa surpinda ceea ce ochilor vostri le scapa in ziua evenimentului: detalii, reactii, momente unice. Iar montajul video trebuie sa fie un film bine-facut, bine regizat si bine-filmat in asa fel incat de fiecare data cand il vizualizati sa va cuprinda emotia si bucuria. Aceste doua servicii – foto&video – sunt  serviciile inimilor voastre . Nimeni nu se va bucura de calitatea lor asa cum va veti bucura voi insiva.

 

 

 

intrebari pentru restaurant

Written by andrei. Posted in Uncategorised

Sala, aranjamentele si serviciile:

- se percepe chirie pentru sala?

Nu, la Imperial Ballroom nu se percepe nicio Chirie!

- exista o ora maxima de stat?

Da, ora maxima este 06:00 AM!

- se percepe o plata in plus pentru restul serviciilor precum bucatari, ajutoare de bucatari, femei de serviciu si paza parcare?

Nu, la Imperial Ballroom nu se percepe nicio plata pt bucatari, ajutoare de bucatari, femeile de serviciu, personal auxiliar sau pentru paza autoturismelor dvs !

- aranjamentele :huse, vaze, flori, marturii, naproane etc sunt oferite de restaurant?

Nu, decoratiunile reprezinta un serviciu separat, la fel ca si cel de foto-video, DJ etc.La Imperial Ballroom dvs alegeti firma specializata in decoratiuni.Va recomandam sa studiati bine piata inainte de semnarea oricarui contract!

- vesela si tacamuririle sunt din acelasi set?

Da, toata vesela si toate tacamurile sunt moderne iar toate piesele componente sunt din acelasi set.In cadrul restaurantului nostru nu veti fi rugat niciodata sa va pastrati tacamul pt a servi si urmatorul fel cu acelasi cutit si furculita! Va punem la dispozitie tacamuri si vesela pentru fiecare fel de mancare si pahare pentru fiecare tip de bautura!

- cati ospatari sunt necesari pentru un serviciu de calitate?

Numarul maxim de persoane care pot fi servite de un ospatar este de 30 persoane per ospatar!

- se impune o anumita formatie?

Nu, la Imperial Ballroom dvs stabiliti cine va va asigura serviciul muzical!

- daca se intrerupe curentul datorita unei pene de curent ce alternative se ofera?

Restaurantul Imperial Ballroom este dotat cu generatoare de curent care ne permite continuarea oricarui eveniment in conditii exceptionale chiar si in cazul unei pene de curent!

- fumul de tigara care e atat de nociv si deranjant poate fi neutralizat?

Restaurantul Imperial Ballroom este dotat cu un sistem de ventilatie extrem de performant care ne permite introducerea permanenta de aer proaspat in schimbul aerului viciat.Sistemul e capabil sa schimbe cate 32.000 mc per ora.

- cand afara e canicula care e ambianta interioara?

Restaurantul Imperial Ballroom este dotat cu un sistem de climatizare performant care ne permite indiferent de temperatura exterioara sa mentinem in interiorul restaurantului o temperatura care sa se incadreze in limitele de confort atat ca temperatura cat si umiditate!

- se ofera gheata si frapiere pe perioada evenimentului?

Da, in cadrul evenimentelor organizate la noi vi se ofera gheata la discretie pe toata perioada contractata precum si frapiera pt fiecare masa!

- exista conexiune Wi-Fi gratuita?

Da, va oferim conexiune permanenta si gratuita la internet prin tehnologie wireless!

 

Despre meniuri:

- nr. de meniuri declarat trebuie sa fie proportional cu nr de invitatii date?

Nu, experienta ne-a aratat ca nr. de meniuri care trebuie comandat ar trebui sa fie mai mic cu 10-15 % fata de nr. invitatiilor date!

- cate meniuri se pot asigura in plus, daca vin mai multi invitati ?

Putem asigura meniuri in plus fata de cele comandate initial, in limitele unui procent de 10% !

- daca nu vin toti invitatii, meniurile comandate se platesc?

Da, meniurile comandate trebuiesc achitate.In cazul in care au fost comandate mai multe meniuri decat invitati, acest surplus va fi predat beneficiarilor evenimentului!

- unde se pregateste mancarea ?

Toate preparatele sunt pegatite exclusiv in bucataria restaurantului nostru!

 

 

Despre bauturi:

 

- ce se aduce de acasa?

In functie de meniul ales, in anumite conditii puteti aduce dvs bauturile alcoolice si nonalcoolice.Acestea trebuiesc predate in custodie si trebuie sa fie insotite de documente fiscale!Pentru confortul dvs va vom pune la dispozitie o camera frigorifica generoasa care sa va mentina toate bauturile reci!

- cafeaua intra in pret?

Da, cafeaua este inclusa in pretul oricarui meniu.Cafeaua se serveste la discretie indiferent ca se doreste espresso sau nu!

 

Terasa si parcarea:

 

- terasa se inchiriaza?

Nu, va punem la dispozitie gratuit o terasa moderna, partial vitrata si iluminata in suprafata de 250 mp pentru momentele de socializare atat de placute in cadrul oricarui eveniment!

- exista parcare pt. masinile invitatilor?

Da, punem la dispozitie o parcare generoasa in suprafata de 2500 mp, pavata, iluminata, pazita permanent si gratuita pentru un numar de aproximativ 100 de autoturisme!

Salonul Royal

Written by andrei. Posted in Uncategorised

 

       SALONUL ROYAL dispune de o suprafata de 450 mp si are o capacitate maxima de 240 persoane, reprezentand locatia ideala pentru organizarea evenimentelor festive (nunti, botezuri, petreceri, etc.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

THIS WEEK180528